“
ד"ר אגטשטיין פשוט מדהים! כשהגעתי לישראל, שן הבינה שלי הזדהמה מאוד וסבלתי מכאבים עזים. ד"ר אגטשטיין ענה מיד לטלפון וטיפל בעניין ללא דיחוי. הוא רופא אנושי ואכפתי מאוד, מסביר הכול בצורה ברורה, מקצועי ויעיל. אני שמחה מאוד שהוא היה הרופא שטיפל בי. ממליצה עליו בחום! תודה, ד"ר אגטשטיין!