מה מטופלים אומרים

Trusted by Patients

הדסה מ.
★★★★★

החוויה שלי אצל ד"ר אגטשטיין הייתה מצוינת מההתחלה ועד הסוף. משלב קביעת התור, דרך הטיפול עצמו ועד המעקב לאחר מכן — הכול נעשה בחיוך ובמקצועיות רבה. הוא בהחלט הפך את עקירת שיני הבינה לחוויה לא מפחידה ולא כואבת. ממליצה בחום!

מיכל ד.
★★★★★

תודה רבה לד"ר אגטשטיין ולצוות על המענה המהיר, על ההשקעה מעבר למצופה ועל חוויה מצוינת. אני מקווה שלא אזדקק שוב לכירורגיית פה, אבל התרשמתי מאוד מהמרפאה — במיוחד מהאדמיניסטרציה, מהסבלנות, מהתקשורת ומהמסירות למטופלים. זו ללא ספק מרפאה מקצועית ומנוהלת היטב.

מוריה ק.
★★★★★

כשהגעתי לטיפול, ד"ר אגטשטיין וידא שאני מרגישה טוב והסביר לי כל שלב, כך שאדע בדיוק מה הוא עושה. במהלך הטיפול הוא אפילו שם כל מוזיקה שביקשתי. הוא כל הזמן בדק שאני מרגישה בנוח, ולא הרגשתי כאב כלל. גם ההחלמה הייתה פשוטה מאוד, עם הוראות ברורות וכמעט בלי כאב. בסך הכול — חוויה מצוינת.

ריקי ו.
★★★★★

ד"ר אגטשטיין פשוט מדהים! כשהגעתי לישראל, שן הבינה שלי הזדהמה מאוד וסבלתי מכאבים עזים. ד"ר אגטשטיין ענה מיד לטלפון וטיפל בעניין ללא דיחוי. הוא רופא אנושי ואכפתי מאוד, מסביר הכול בצורה ברורה, מקצועי ויעיל. אני שמחה מאוד שהוא היה הרופא שטיפל בי. ממליצה עליו בחום! תודה, ד"ר אגטשטיין!

טליה א.
★★★★★

ד"ר אגטשטיין והצוות שלו היו נהדרים. חוויה כל כך נעימה. בהחלט היה שווה להגיע לירושלים בשביל טיפול כזה.

נחמה א.
★★★★★

עברתי אצל ד"ר אגטשטיין עקירת שיני בינה, ולא הייתי פונה לשום מקום אחר. הוא והצוות שלו מרגיעים, סבלניים ובעלי ידע רב. לא הרגשתי שום דבר, והכול עבר כל כך מהר. תודה רבה!